Age of Mythology

Vyhledat




Počítadlo

28. 4. 2008 1:04:33

Budovy

Budovy pro všechny národy

1. Town center - městské centrum - vytváří vesničany, je nutné pro postup do vyššího věku. Je možné je stavět pouze na předem určených místech označených jako settlement a zároveň jich je na mapě přesně určený počet tři na jednoho hráče. Do městského centra se mohou schovat vesničané v případě napadení od nepřátel. V centru se mohou vesničané bránit tím, že centrum střílí. Obranu a odolnost lze vylepšit v samotném centru.
2. Temple - chrám - slouží k vytváření mytologických jednotek. Pokud najde hrdina relikvii, která má určitý bonus pro jednotky, nebo ekonomiku, uloží jí do chrámu a tento bonus tak může aktivovat.
3. House - zvyšuje limit populace o 10.
4. Dock - přístav - vytváří rybářské, dopravní a také válečné lodě.
5. Market - obchod - je nutné ho postavit pro postup do dalšího věku. Vytváří se v něm karavany pro obchodování. Pro pozdější fázi hry je obchod nepostradatelný. Ke konci hry se také podnikají útoky právě na odříznutí cest pro karavany a tak zbavit nepřítele přístupu k jedinému příjmu surovin.
6. Armory - zbrojnice - zde můžete vylepšovat brnění a účinnost zbraní. Zbrojnici je nutné postavit před postupem do dalšího věku.
7. Tower - věž - brání město, vesničané se mohou do nich schovat. Jedině Egypťané nemusí základní obranou věž vylepšovat, zatímco Řekové a seveřané ano.

Řecké budovy

1. Granary - zásobárna - slouží k ukládání potravin.
2. Storehouse - sklad pro zlato a dřevo.
3. Military Academy - kasárny pro výcvik řecké pechoty.
4. Archery Range - kasárny pro výcvik lučištníků.
5. Stable - stáje pro výcvik jízdy.
6. Fortress - Řecká pevnost pro výrobu obléhacích zbraní a speciálních jednotek.

Budovy seveřanů

1. Longhouse -kasárny seveřanů - cvičí se zde jak pěchota, tak i jízda.
2. Hill fort - Pevnost seveřanů - produkuje obléhací zbraně a elitní jednotky.

Egyptské budovy

1. Lumber camp - dřevorubecký tábor - shromažďuje a ukládá se tu dřevo.
2. Mining camp - důlní tábor - skladiště pro zlato.
3. Granary - sýpka - zásobárna jídla.
4. Barracks - kasárny pro výcvik lehkých egyptských jednotek.
5. Migdol Stronghold - Egyptská pevnost - výcvik velbloudů, válečných slonů a lučištníků na vozech.
6. Siege works - výrobna obléhacích zbraní.

Atlantské budovy

1. Economic Guild - budova na ekonomické vylepšení.
2. Manor - dům zvýší populaci o 20.
3. Military barracks - kasárny pro jízdu, pěchotu a lučištníky.
4. Counter barracks - kasárny pro výcvik jednotek proti lučištnikům, jízdě a pěchotě.
5. Palace - Atlantská pevnost - pro výcvik královských jednotek a obléhacích zbraní.

Autor:skp Diskuse k článku (1)

Dnes je 16. 9. 2019

Vítej hoste

Pokud nemáš účet, můžeš se zdarma zaregistrovat.

Partneři webu

» Odkazy na web - záložky a rozcestník
» Thief - informace o hře

Copyright © 2008 - 2011 aom